Vestigingsadres voor uw bedrijf / Virtueel Kantoor

BCTijvoort Business Center Tijvoort verhuurt aan bedrijven een vestigingsadres. Een vestigingsadres kan gecombineerd worden met het gebruik van ons Business Center Tijvoort/BCtijvoort. Er worden hiervoor wel aanvullende kosten berekend gebaseerd op het daadwerkelijk gebruik van werkplekken/vergaderruimtes.

Wij kunnen wij u bieden:

VIRTUEEL KANTOOR/VESTIGINGSADRES
vanaf € 75 p/maand (per Firma)

FLEXIBELE KANTOORRUIMTE
vanaf € 5 per uur of € 75 p/maand

VOLLEDIGE KANTOORRUIMTE
vanaf € 350 p/maand

VERGADERRUIMTE
vanaf € 20 p/uur

  • Wij komen een basis huurovereenkomst overeen en beschikt daarmee over de volgende mogelijkheden binnen ons Business Center Tijvoort.
  • Ons kantooradres mag u gebruiken als vestigingsadres voor uw bedrijf : de kvk zal u vragen om een huurovereenkomst om aan te tonen dat u bij ons een huurovereenkomst heeft afgesloten.
  • Onbeperkt gebruik maken van ons werkplekken  : maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 bent u welkom op ons Business Center (na reservering). We berekenen aanvullende kosten gebaseerd op het gebruik van uw werkplek, gebruikte kantoorruimte/vergaderruimte, deze kosten kunnen we u per uur, per dagdeel of per dag berekenen.
  • Postservice : Uw post (brieven) wordt op ons Business Center ontvangen, gesorteerd en opgeslagen totdat u de post komt ophalen of de post wordt naar u doorgestuurd.

Afhankelijk van de met u gemaakte afspraken. Wij ontvangen geen onbetaalde pakketten, tenzij anders met u afgesproken.

Voorwaarden

U beschikt niet over een ander adres voor uw bedrijf, BCTijvoort is voor u de enige locatie.

Voordelen

Hieronder een opsomming van de voordelen van het gebruik van ons Business Center

  • U woont in het buitenland en wenst uw bedrijf in Nederland te vestigen, dat kan!
  • Professionele  uitstraling voor uw bedrijf, klanten ontvangen, zakelijk adres.
  • Privacy, concurrenten en cliënten krijgen niet direct uw huis, tuin en auto te zien in google streetview wanneer ze uw bedrijfsnaam intypen.
  • Geen langdurige contracten (flex)
  • Locatie op afstand
  • Kostenbesparing, bedrijven kunnen met een flexkantoor tot wel 60% besparen op hun facilitaire kosten.
  • Geen afleiding (denk bijvoorbeeld aan afleiding van thuiswerken)
  • Werken in een professionele omgeving
  • Sociale Interactie, sociaal netwerk opbouwen
  • Alternatief voor thuiswerken
  • Arbeidsproductiviteitstijging
  • Betere balans tussen prive en werk mogelijk
  • Werktijden flexibeler indelen
  • Tijdelijke uitbreiding nodig van uw bedrijf? Flexibel huren bij BCTijvoort.
  • Vermindering CO2 uitstoot (maatschappelijk verantwoord ondernemen)

Regelgeving Kamer van Koophandel betreffende vestigingsadres (Virtueel Kantoor)

In de afgelopen jaren was een vestigingsadres (virtueel kantoor) een kantoor waar uw bedrijf gevestigd was maar waar u de eigenlijke werkzaamheden niet uitvoerde, De KVK heeft sinds maart 2013 de regels voor een virtueel kantoor gewijzigd. In het verleden kwam het veel voor dat zogenaamde ‘Spook BVs’ zich vestigen op een adres van een virtueel kantoor. Om dit soort problemen tegen te gaan controleert de KVK nu of bedrijven die op het business center gevestigd zijn, ook vanaf dit adres haar activiteiten uitvoert. De KVK noemt dit duurzame bedrijfsuitoefening. Dit betekend niet dat ondernemers die zich in het Business Center Tijvoort inschrijven daar permanent aanwezig moeten zijn, maar wel dat degene de mogelijkheid heeft om er permanent aanwezig te zijn. BCTijvoort  werkt volgens de regels van de wet, en wij zullen er dan ook voor zorgen dat de eisen die de KVK stelt aan ons Business Center worden nageleefd. Hierdoor kunnen wij ondernemers een stabiele basis bieden.

Tegenwoordig komt het vaak voor dat ondernemers veel onderweg zijn of dat ze niet fulltime met hun bedrijfsactiviteiten bezig zijn. Enkele voorbeelden hiervan:

  • Transport (koeriersdiensten, personenvervoer)
  • Bouw (schilders, stukadoors, stratenmakers)
  • Slapende BV, Lege BV, Pensioen BV, Stamrecht BV
  • E-commerce / Webwinkels (parttime)
    En zo zijn er nog honderden beroepen te benoemen die niet fulltime op kantoor werken.

Ook kan het uit privacy overwegingen interessant zijn gebruik te maken van de service van BCTijvoort. U kunt uw privéadres scheiden van uw zakelijke activiteiten.

Zolang wij als business center zorg dragen dat u de mogelijkheid heeft om bij ons op het Business Center te werken bestaat er voor u als ondernemer de mogelijkheid om uw bedrijf op ons adres te vestigen. De naam ‘Virtueel Kantoor’ die door veel Business Centers in het verleden werd gebruikt zal langzaamaan verdwijnen en plaats maken voor een combinatie van Vestigingsadres en Flexwerkplekken.

De Kamer van Koophandel zal zelf onderscheidt moeten maken tussen ‘goede’ en ‘slechte’ bedrijven want de tijden zijn verandert en veel bedrijven werken al volgens ‘HNW Het Nieuwe Werken’ principe.

Inschrijven Registratieadres

  • Wanneer u uw bedrijf op ons businesscenter wilt inschrijven hebben wij hiervoor de volgende gegevens en de  volgende stukken nodig:
  • Uittreksel Kamer van  Koophandel van uw onderneming, niet ouder dan 2 maanden.
  • Indien u nog niet  ingeschreven bent bij de Kamer van Koophandel, de naam van de op te richten onderneming.
  • Domeinnaam van de website van  de onderneming.
  • E-mailadres van de  onderneming.
  • BTW nummer van de  onderneming.
  • Telefoonnummer van de  onderneming.
  • Kopie legitimatie van de  bestuurder / directeur van de onderneming.
  • Is uw bedrijf een V.O.F., dan  de namen en adresgegevens van de vennoten.
  • Adresgegevens van de  bestuurder / directeur.
  • Mobiel nummer van de  bestuurder / directeur / vennoten.
  • Prive-emailadres van de  bestuurder / directeur / vennoten.

HUREN
MET DE BESTE SERVICE